დიდი არჩევანი, კარგი ფასები

Wednesday, July 3, 2013

„მუსტანგმა“ ივნისის გაყიდვებში „კამაროს“ აჯობა

Ford Mustang Outsells Chevrolet Camaro in June 2013
3 ივლისი
მიუხედავად იმისა, რომ ახლანდელი, მეხუთე თაობის „ფორდ მუსტანგი“ ბაზარზე 2005 წლიდანაა, გაყიდვებში ის მაინც ხშირად სჯობს თავის უშუალო კონკურენტს ეგრეთ წოდებულ მასკლ ქარების კლასში, „შევროლე კამაროს“. ასე იყო მაისში და ასეა ივნისშიც. მათ მიერ გაყიდული ავტომობილების რაოდენობაში სხვაობა 2000 ცალზე ოდნავ მეტი იყო.

„ნისანი“ საკუთარი, უკეთესი „ტვიზის“ გამოშვებას აპირებს

Nissan Wants Its Own, Better Renault Twizy EV
3 ივლისი
„რენო ტვიზი“ ძალიან უცნაური გარეგნობის, პატარა, ორადგილიანი ავტომობილია, უფრო სწორედ, ელექტრომობილია. მისი პარკირება წარმოუდგენლად მარტივია, ის ადვილად მანევრირებს ვიწრო, ან გადატვირთულ ქუჩებში, არ აქვს გამონაბოლქვი. მაგრამ ნაკლიც საკმარისად აქვს. მაგალითად, სვლის შეზღუდული სიშორე და ელემენტების ბლოკის ძვირი ლიზინგი. და არის ნაკლებად პრაქტიკული ავტომობილი.

ვებერი სტარტზე მისი ჩავარდნების მიზეზების დადგენას მოითხოვს

Webber wants probe on starts problem
3 ივლისი
მარკ ვებერი ამბობს, რომ „რედ ბულმა“ უნდა გამოიკვლიოს სტარტზე მისი ხშირი შეყოვნებების მიზეზი. ავსტრალიელმა ეს ბრიტანეთის დიდი პრიზის შემდეგ განაცხადა, რომლის სტარტზეც ერთბაშად პელოტონის მეორე ნახევარში, მე-15 ადგილზე აღმოჩნდა, პირველ მოსახვევში კი რომენ გროჟანის „ლოტუსთანაც“ ჰქონდა კონტაქტი. თუმცა ამის მიუხედავად, ფინიშის ხაზი მეორემ გადაკვეთა.

„ფოლკსვაგენ პასატ TDI“ გინესის წიგნში

Volkswagen Passat TDI sets Guinness World Record for fuel economy
3 ივლისი
„ფოლკსვაგენის“ ჩატანოგას (შტატი ტენესი) ქარხანაში გამოშვებული სედანი „პასატ TDI“, საწვავის ეკონმიურად მოხმარების მხრივ გინესის რეკორდსმენი გახდა. „ფოლკსვაგენმა“ სპეციალურად ჩაატარა გარბენი მთელს ამერიკაში (ალასკისა და ჰავაის შტატების გამოკლებით), რომლის დროსაც, ეკიპაჟმა 13 071 კილომეტრი 16 დღეში გაიარა.

„ლოტუსმა“ რაიკონენი მცდარი სტრატეგიით დააღალატა

Lotus admits it got Kimi Raikkonen's strategy wrong
3 ივლისი
„ლოტუსის“ გუნდის შეფი ერიკ ბულიე აღიარებს, რომ სილვერსტოუნის რბოლის მიწურულს, გუნდის მიერ არასწორად დაგეგმილმა სტრატეგიამ, კიმი რაიკონენს კვარცხლბეკზე ასვლის შანსი დააკარგვინა. ფინელმა მრბოლმა სტარტი მერვე პოზიციიდან აიღო, მაგრამ იმ მომენტში, როდესაც რბოლას ლიდერი სებასტიან ფეტელი გამოეთიშა, მეორეზე გადაინაცვლა.

უაიტინგი რბოლის გაჩერებასაც კი აპირებდა

British GP: Whiting nearly stopped race because of tyre failures
3 ივლისი
ფორმულა ერთის რბოლების დირექტორი ჩარლი უაიტინგი ამბობს, რომ ბრიტანეთის დიდი პრიზის რბოლის გაჩერებას აპირებდა, რისი მიზეზიც, საბურავების ხშირი დაზიანება იყო. სულ ასეთი ოთხი შემთხვევა მოხდა, რომელთაგან პირველად რბოლის ლიდერი, ლუის ჰამილტონი დაზარალდა. მერე კი მისი ბედი ფელიპე მასამ, სერხიო პერესმა და ჟან-ერიკ ვერნმა გაიზიარეს.

Tuesday, July 2, 2013

„ჯენერალ მოტორსმა“ „კადილაკის“ ფლაგმანის გამოშვება გადაიფიქრა

GM Reportedly Freezes Development of Flagship Cadillac Sedan
2 ივლისი
კადილაკ სიელ
ორი წლის წინ, „კადილაკმა“ პებლ ბიჩის (კალიფორნია) ელეგანტურობის კონკურსზე, კონცეპტუალური ღია ავტომობილი „სიელი“ (ფოტოზე) წარადგინა, რომელმაც საუკეთესო გამოხმაურება დაიმსახურა. მაშინ კომპანიის დიზაინერებმა გამოაცხადეს, რომ ამ ავტომობილის გარეგნობის ელემენტებს, „კადილაკის“ მომავალ დიდ სედანზე გამოიყენებდნენ.

„რეინჯ როვერ სპორტის“ მართვის გამოწვევები

Range Rover Sport Driven Challenges
2 ივლისი
ასე ჰქვია „ლენდ როვერის“ სარეკლამო პროექტს, რომლის მიზანიც, უახლესი „რეინჯ როვერ სპორტის“ პოპულარიზაციაა. პროექტი ახალი ავტომობილის ოთხ სათავგადასავლო მოგზაურობას ითვალისწინებს, რომელთა დროსაც, ის თავის უგზოობის უსაზღვრო შესაძლებლობებს გამოავლენს. ოთხივე გარბენი, ავტომობილს სრულიად განსხვავებულ პირობებში თავის გამოჩენის საშუალებას მისცემს.

„ტოიოტა“ წყალბადზე მომუშავე ავტომობილს ტოკიოში გაგვაცნობს

2015 Hydrogen-Powered Toyota Details Emerge
2 ივლისი
„ტოიოტა“ იმ იშვიათ კომპანიათაგანია, რომლებიც წყალბადის ფიჭური ელემენტების სერიულ ავტომობილებზე დანერგვას ცდილობენ. და როგორც ჩანს, ერთ-ერთი პირველი იქნება, რომელიც ამ ტექნოლოგიას აითვისებს. სააგენტო ბლუმბერგის ინფორმაციით, ამ წლის მიწურულს, ტოკიოს მოტორ შოუზე, იაპონური კომპანია სწორედ წყალბადის ფიჭურ ელემენტებზე მომუშავე ავტომობილს წარადგენს.

„პირელიმ“ საბურავების კონსტრუქცია უნებართვოდ შეცვალა

Pirelli changed tyres without consent at Silverstone - report
2 ივლისი
საბურავების ერთი სკანდალი (ტესტების) ჩაწყნარდა თუ არა, მაშინვე მეორე აგორდა. სილვერსტოუნზე რბოლისას, რამდენიმე მანქანაზე ერთიდაიმავე, უკანა მარცხენა საბურავის გახეთქვამ, საფუძვლიანი ეჭვები გააჩინა. ფაქტია, რომ ეს შემთხვევით არ მომხდარა. და ყოველივეს მიზეზიც მალე გაირკვა - „მარკას“ რეპორტიორი მარკო კანსეკო წერს, რომ ბრიტანეთში ჩასვლამდე, საბურავების კონსტრუქცია ისე შეცვალა, რომ ამაზე FIA-სთვის აზრიც არ უკითხავს.

„ფორდმა“ ივნისში აშშ-ის გაყიდვები 13 პროცენტით გაზარდა

Ford Sales Up 13% in June
2 ივლისი
ასე თუ გაგრძელდა, „ფორდ მოტორ კომპანი“ ამერიკის ბაზრის ლიდერობასაც შესწვდება. კომპანიამ საშინაო ბაზარზე გაყიდვები 13 პროცენტით გაზარდა, საერთო ჯამში კი მეექვსე თვეს 234 917 ავტომობილი და პიკაპი გაჰყიდა. ამგვარად, ცისფერი ოვალი კიდევ უფრო მიუახლოვდა ამერიკული ბაზრის უცვლელ ლიდერ „ჯენერალ მოტორსს“, რომლის გაყიდვებიც „მხოლოდ“ 6.5 პროცენტით, 264 843 ერთეულამდე გაიზარდა.

ლოები პაიკს პიკზე არ დაბრუნდება

Sebastien Loeb admits Pikes Peak return unlikely
2 ივლისი
სებასტიან ლოები ამბობს, რომ პაიკს პიკზე დაბრუნებას და თავისი რეკორდის მოხსნას აღარ აპირებს. 30 ივნისს პაიკს პიკის რბოლისას, „პეჟო 208 T16-ით“ ასპარეზობისას, ლოებმა 19.99-კილომეტრიანი აღმართი 8 წუთსა და 13.878 წამში გაიარა და წუთნახევარზე მეტით გააუმჯობესა შარშან, ახალზელანდიელი რის მილენის მიერ დამყარებული რეკორდი.
მაგრამ კითხვაზე, აპირებს თუ არა კიდევ ერთხელ სცადოს ლეგენდარული რბოლის დალაშქვრა, ლოებმა მიუგო, რომ ეს ტრასა იმდენად სახიფათოა, რომ მასზე გამოსვლა ერთადერთი გამონკლისი იყო. „ჩვენ ამაზე ჯერ არ გვილაპარაკია. მართლა ძალიან მომეწონა აქ გამოსვლა. ვნახოთ, თუ ვინმე შეძლებს რეკორდის გაუმჯობესებას. განწყობა შესანიშნავი მაქვს, მაგრამ რისკიც მეტისმეტად მაღალია“, - ამბობს ლოები.
მილენი, ვინც საკუთარი რეკორდული დროის გაუმჯობესება კი შეძლო, მაგრამ ლოებს 49 წამით ჩამორჩა, დარწმუნებულია, რომ ლოების და „პეჟოს“ მიერ ნაჩვენები დრო მიუწვდომელია: „ისინი დაუმარცხებლები იყვნენ. წარმოუდგენელი დრო აჩვენეს. როდის გაუმჯობესდება ეს დრო? შესაძლოა, არასდროს...“

სხვათა შორის, ლოებმა „პეჟოს“ სიმულატორის მიერ ნაჩვენები, პრაქტიკულად იდეალური დრო, ორი წამით გააუმჯობესა. საინტერესოა, რას ჰყვება თავად გამარჯვებული თავის გამოსვლაზე: „სტარტამდე იმაზე ვფიქრობდე, მაქსიმალურად მივწოლოდი, თუ თავი დამეზგა და მხოლოდ გამარჯვებას დავჯერებოდი. ბოლოს გადავწყვიტე, რომ ზღვარზე მევლო. ამ მანქანას ისეთი ჩაჭიდება აქვს, როგორც ლე მანის პროტოტიპს. აჩქარებით ფორმულა ერთის მანქანას აჯობებს. ტრასა კი, თავისი პეიზაჟით ისეთია, როგორიც რალის რბოლებში. მოსახვევებიდან ქვემეხის ჭურვივით სწრაფად გამოვდიოდი. მანქანას განსაცვიფრებელი გაწევა აქვს. ტრასის ორივე მხარეს უფსკრულია. ჩვენმა ბიჭებმა უზარმაზარი სამუშაო გასწიეს, რათა გამარჯვებისთვის საჭირო მანქანა მოემზადებინათ. პროგრამაზე დიდი თანხა დაიხარჯა. მე მცირე შეცდომის უფლებაც არ მქონდა. 20 ძალიან რისკიანი კილომეტრი უნდა გამევლო“...

ჰამილტონს ჩემპიონობის იმედი გაუჩნდა

Lewis Hamilton now hopeful on Formula 1 title chances
2 ივლისი
ლუის ჰამილტონი თვლის, რომ „მერსედესი“ ახლა უკვე ის გუნდია, რომლის მანქანითაც ჩემპიონობისთვის ბრძოლა სრულიად შესაძლებელია. ასეთი ოპტიმიზმის საფუძველს, მას ბრიტანეთის ეტაპზე ნიკო როსბერგის გამარჯვება აძლევს. სილვერსტოუნზე გამარჯვება თავად ჰამილტონსაც შეეძლო, მაგრამ როცა ლიდერობდა, საბურავი გაუსკდა და პელოტონის უკან გადაინაცვლა. თუმცა, ამის მიუხედავად, ფინიშთან მაინც მეოთხემ მიაღწია.

Monday, July 1, 2013

„ფერარი“ მომავალი სეზონის ლე მანზე? რატომაც არა...

Ferrari Could Adapt New F1 Engine for 2014 Le Mans
1 ივლისი
ახალი ძრავი, რომელიც ფორმულა ერთის ახალი რეგლამენტის შესაბამისად იქმნება, „ფერარიმ“ შეიძლება ლე მანის მომავალი წლის რბოლაში მონაწილეობისთვისაც გამოიყენოს. ასეთ მოულოდნელ ინფორმაციას ავრცელებს იტალიური გაზეთი „ლა სტამპა“, რომელიც „ფერარის“ შეფ სტეფანო დომენიკალის ესაუბრა.

გაცოცხლებული „დაცუნის“ პირველი ავტომობილი

Reborn Datsun Brand Teases First Model, an Affordable Micra-Based Supermini
1 ივლისი
პირველი ახალი ავტომობილი, რომელიც აღდგენილი „დაცუნის“ სახელით გამოვა, „ნისანმა“ ახლახანს, ესკიზური ტიზერის სახით გაგვაცნო. მაგრამ ძველი „დაცუნისგან“ განსხვავებით, ახალს სპორტული ხასიათი არ ექნება. ამჯერად ის დაბალფასიანი ავტომობილების მწარმოებლად მოგვევლინება.