დიდი არჩევანი, კარგი ფასები

Friday, June 21, 2013

„ნისან ZEOD RC“ - ელექტრული პროტოტიპი ლე მანისთვის

Nissan Unveils ZEOD RC Le Mans Prototype, Confirms It’s All-Electric, Skimps on Other Details
21 ივნისი
შარშან „ნისანმა“ ლე მანის 24-საათიან რბოლაში პროექტ „დელტაუინგის“ პარტნიორად მიიღო მონაწილეობა, მაგრამ რბოლის შემდეგ, ბევრისთვის მოულოდნელად, პარტნიორობიდან გავიდა და გამოაცხადა, რომ გამოაცხადა, რომ ლე მანს საკუთარი, არანაკლებ შთამბეჭდავი ავტომობილით დაუბრუნდებოდა. იაპონური კომპანია მომავალი სეზონის ლე მანზე საკუთარი სარბოლი ავტომობილით გამოვა. მაგრამ დღემდე არავინ იცოდა, ეს რა ტიპის ავტომობილი იქნებოდა და რა აგრეგატით აღიჭურვებოდა.

„რენომ“ ფ1-ის ახალი ტურბოძრავი გაგვაცნო

Renault Details 2014 F1 1.6-Liter V6 Turbo Unit: 760 HP, 35 Percent More Fuel-Efficient
21 ივნისი
„რენომ“ თავისი ახალი ძრავი გაგვაცნო, რომლითაც ფორმულა ერთის მომავალ სეზონში, მისი პარტნიორი გუნდები იასპარეზებენ. ეს არის 1.6-ლიტრიანი V6 არქიტექტურის ტურბო აგრეგატი, რომელიც 2.4-ლიტრიან V8 ატმოსფერულ ძრავს შეცვლის. ფრანგული კომპანია ფ1-ის ძრავების პირველი მწარმოებელია, რომელმაც ახალის ძრავის პრეზენტაცია ჩაატარა. ძრავს ოფიციალურად „ენერჯი F1-2014“ ეწოდა. სახელში სიტყვა „ენერჯი“ იმას ნიშნავს, რომ ძრავთან აგრეგატირებულია ენერგიის აღდგენის სისტემა, რომელიც გამონაბოლქვსა და მუხრუჭებში, სითბოს სახით გამოყოფილ ენერგიას აგროვებს და შემდგომში ამ ენერგიას ბორბლებს აწვდის.

„მერსედესს“ და „პირელის“ ყური აუწიეს

Mercedes reprimanded for 'secret' test
21 ივნისი
ყველა ელოდა, რომ „მერსედესს“ და „პირელის“ საბურავების არალეგალური ტესტებისთვის მძიმე სანქციებით დასჯიდნენ. ამის გამო, გერმანული კომპანიის აქციონერებმა, თავიანთ ხელმძღვანელებს ფ1-ის დატოვებაც კი მოსთხოვეს. იყო იმის მოლოდინი, რომ ფ1-ს „პირელიც“ დატოვებდა. მაგრამ FIA-ს ტრიბუნალმა, ორივე კომპანიას გაფრთხილება აკმარა, სამქიმიანები კი იმით „დასაჯა“, რომ ახალგაზრდა პილოტების ტესტებში მონაწილეობა აუკრძალა. ეს ტესტები ივლისში სილვერსტოუნზე გაიმართება.

„შევროლე კორვეტ სტინგრეი Z51-ის“ საოცარი მახასიათებლები

2014 Corvette Stingray Z51 Goes from 0 to 60 in 3.8 Sec, Sustains 1.03 g in Cornering
20 ივნისი
სხვა კომპანიებისგან განსხვავებით, „ჯენერალ მოტორსი“ თავის ახალ ავტომობილებს ნაწილ-ნაწილ, არამხოლოდ ფოტო ტიზერებით გვაცნობს, არამედ ინფორმაციასაც ულუფებად ავრცელებს. ამგვარად, ოფიციალურ პრემიერამდე, ავტომობილი დიდხანს ინარჩუნებს აქტუალობას. ეს კი ეფექტური რეკლამაა.