დიდი არჩევანი, კარგი ფასები

Sunday, January 18, 2015

„ფორდი“ გლობალური პლატფორმების რიცხვს რვამდე შეამცირებს

Ford Cutting its Global Platforms to 8, Will Launch 15 New Products This Year
18 იანვარი
თანამედროვე ავტოინდუსტრიის ერთ-ერთი მთავარი ტრენდი, კომპანიების მიერ პლატფორმების რიცხვის შემცირება და მოდულურ პლატფორმებზე რამდენიმე მოდელის წარმოებაა. ეს ავტომობილების თვითღირებულების შესამცირებლად და შესაბამისად, მათი კონკურენტუნარიანობის გასაზრდელად კეთდება. ამ მიზნის მისაღწევად, კომპანიები ერთმანეთს პლატფორმებსაც კი უნაწილებენ.

„კადილაკმა“ დეტროიტში თავისი უმძლავრესი ავტომობილი გვიჩვენა

Cadillac reveals new 640bhp CTS-V
18 იანვარი
დეტროიტის მოტორ შოუზე, „კადილაკმა“ თავის ისტორიაში ყველაზე მძლავრი მოდელის, CTS-V-ს მსოფლიო პრემიერა ჩაატარა და არ დაუმალავს, რომ ამ ავტომობილით, გერმანულ პრემიუმ კომპანიებთან მეტოქეობას აპირებს. და ამისათვის საჭირო პირველი იგრედიენტი კაპოტქვეშ განათავსა. CTS-V-ს ძრავის 640 ცხენის ძალა ფორას აძლევს „ბეემვე M5-ის“ 600 ცხენს და „მერსედეს-ბენც E63 AMG-ს“ 585 ცხენს.

„იაგუარ ლენდ როვერი“ აშშ-ში ექსპანსიას იწყებს

JLR Preparing for Full-On Attack in the US Next Year
18 იანვარი
„იაგუარ ლენდ როვერმა“ შარშან გლობალური გაყიდვები 9.0 პროცენტით გაზარდა. თუმცა, ისმ დროს, როცა ბრიტანულ კომპანიას ჩინეთში გაყიდვები 28.0 პროცენტით გაეზარდა, ამერიკის ბაზარზა ზრდა პრაქტიკულად არ ჰქონია. დეტროიტის მოტორ შოუზე გამოსვლისას, „იაგუარ ლენდ როვერის“ ამერიკული შტოს პრეზიდენტმა ჯოი ებერჰარდტმა ამის მიზეზად ის ფაქტორი დაასახელა, რომ დილერების შოურუმებში, მისი კომპანიის ყველაზე მოთხოვნადი ავტომობილები, როგორებიცაა „რეინჯ როვერი“ და „რეინჯ როვერ სპორტი“, საშუალოდ მხოლოდ 9-12 დღეს ატარებენ, რაც ძალიან ცოტაა.

„მერსედესი“ ახალი სეზონის ძველი ძრავით დაწყებას აპირებს

Mercedes to begin 2015 with 'old' engine
18 იანვარი
არაა გამორიცხული, რომ „მერსედესის“ ფორმულა ერთის გუნდმა, ახალი სეზონი ძველი აგრეგატით დაიწყოს. ამის საშუალებას, ტექნიკური რეგლამენტის ის ნაწილი იძლევა, რომელიც ძრავებს ეხება. რეგლამენტში ორმაგი მნიშვნელობის პუნქტების დაფიქსირების შემდეგ, ძრავების ეგრეთ წოდებული „გაყინვის“ წესს აღარავინ შეასრულებს. გუნდბს უფლება აქვთ, მოგვიანებით დაარეგისტრირონ თავიანთი ახალი ძრავები, რაც მათ ლიდერი „მერსედესის“ დაწევის შანსს მისცემს.