Report Claims All Next-Gen Ferraris will get
Turbo Engines
19 სექტემბერი
ავტო ინდუსტრიაში ბოლო ხანს რადიკალური ცვლილებები
ხდება. მასობრივი ელექტრიფიკაციის პარალელურად, არნახულად დაიხვეწა შიდაწვის ძრავები,
რომელთაგან ზოგი ისეთივე (ხშირად მეტადაც) ეკონომიურია, როგორიც ჰიბრიდული
სისტემები. მცირდება ცილინდრების რიცხვი და ლიტრაჟი. სამაგიეროდ, წვის პროცესის ოპტიმალურად
მართვისთვის, სულ უფრო ხშირად იყენებენ ტურბო კომპრესორებს და საწვავის უშუალოდ
წვის კამერაში შეფრქვევის სისტემებს.
როგორც უკვე ითქვა, ამჟამად „ფერარის“ ყველა
ავტომობილი ატმოსფერული, მაღალი ბრუნთა რიცხვის მქონე ძრავებითაა აღჭურვილი.
მაგრამ ახლახანს ტესტებზე მყოფ „ფერარის კალიფორნიას“ ტურბო ძრავის ხმა „აღმოუჩინეს“,
რაც იმას უნდა ნიშნავდეს, რომ მარანელოელები უკვე ინტენსიურად მუშაობენ ასეთ
ძრავებზე. უფრო მეტიც, როგორც გამოცემა „მოტორ ტრენდი“ ირწმუნება, მალე „ფერარი“ თავის
ყველა მოდელს ტურბო კომპრესორზე „დასვამს“. ეს კი დროთა განმავლობაში, ახალი თაობის
მოდელების გამოშვების კვალობაზე მოხდება.
და
ისევე როგორც ფორმულა ერთში, ამ შემთხვევაშიც აქტუალობას, ძრავის ხმა იძენს.
საერთოდ, ატმოსფერული ძრავები თავისებური, მაღალი დიაპაზნის ხმებით გამოირჩევა,
რაც სუპერ ავტომობილებს განსაკუთრებულ ხიბლს სძენს. დაბალლიტრაჟიან ძრავებს კი,
რომლებშიც საწვავი ნარევის ძალდატანებითი დაჭირხვნა ხდება, უფრო ბოხი ხმით და
საფეხურების შეცვლისას, გასროლის მსგავსი ხმებით გამოირჩევა, რასაც ასევე თავისი
ხიბლი აქვს. ბოლოს და ბოლოს, ლეგენდარული F40 წყვილი ტურბო კომპრესორითაა აღჭურვილი.
თუმცა, საყოველთაოდაა აღიარებული, რომ მის შემცვლელ F50-ს, რომლის ბაზაშიც ატმოსფერული
V12 დგას, გაცილებით შთამბეჭდავი ხმა აქვს...
No comments:
Post a Comment