750 PS HPerformance Audi TT RS Is On A Whole
Different Level
19 ნოემბერი
მართალია, მეორე თაობის „აუდი TT-ს“ წარმოება შარშან
შეწყდა, მაგრამ გერმანულმა სატუნინგო კომპანია „Hპერფორმანსმა“, თავისი ახალი
მონსტრის დასამზადბლად, სწორედ ის, უფრო სწორედ, მისი RS ვერსია შეარჩია.
სტანდარტული შესრულებით, ამ ავტომობილის 2.5-ლიტრიანი ხუთცილინდრიანი ძრავი, 335 ცხენის
ძალას და 450 ნიუტონმეტრს გამოიმუშავებს.
„Hპერფორმანსის“ ინჟინრებმა, რომ იტყვინ, ძრავისგან
ყველაფერი გამოწურეს, რის შემდეგაც, მისმა სიმძლავრემ 750 ცხენის ძალას მიაღწია, მაქსიმალურმა
მაბრუნმა მომენტმა კი - 880 ნიუტონმეტრს. ატელიე არ აკონკრეტებს იმ ინჟინრულ გადაწყვეტებს,
რომელთა წყალობითაც, ამ ხუთცილინდრიანი ძრავისგან ნამდვილი მონსტრი მიიღო. სამაგიეროდ
გვამცნობს, რომ გაძლიერების შემდეგ, აგრეგატი თავის მიერ დამზადბული გამოსაბოლქვი
კოლექტორით, GTX-35 ტურბო კომპრესორით, ახალი ინტერქულერით, ჰაერის შემშვები სისტემით
და საწვავის მძლავრი ტუმბოთი აღჭურვა. ოპტიმიზაცია ჩაუტარდა ფრქვევანებს. ამასთან,
ავტომობილი R8-ს სამუხრუჭე სისტემით აღიჭურვა.
ავტომობილის ასეთი „გამხეცებისთვის“ საჭირო
კომპლექტი 50 000 ევრო ღირს, თუმცა ატელიე მყიდველს განსხვავებულ ტურბო კომპლექტსაც
სთავაზობს, რომლის შემთხვევაშიც, სიმძლავრე 600 ცხენის ძალამდე კლებულობს, მისი
ფასი კი 9 999 ევროა.
No comments:
Post a Comment