Zenos Cars reveals more powerful E10 S for 2015
2 სექტემბერი
„ზენოს ქარზი“ ახალი ბრიტანული კომპანიაა. ის
„კატერჰემის“ ყოფილმა მთავარმა აღმასრულებლებმა, ანსარ ალიმ და მარკ ედვარდსმა
შარშან ჩამოაყალიბეს. და სწრაფადვე გამოუშვეს პირველი სპორტული მოდელი - E10. და
აი, მყიდველს უკვე კომპანიის პირმშოს პირველ მოდიფიკაციასაც სთავაზობენ. ესაა E10
S, რომელიც უფრო მძლავრი და ეფექტური ძრავით აღიჭურვა.
„ზენოს E10“ „ფორდის“ 2.0-ლიტრიანი ატმოსფერული GDI
ძრავითაა აღჭურვილი, რომელიც 197 ცხენის ძალით უზრუნველყოფს. E10 S-ზე კი ამ
ძრავის ადგილი, ასევე „ფორდის“ წარმოების, სერია ეკობუსტის 2.0-ლიტრიანმა GDTI-მ
შეცვალა, რომლის სიმძლავრეც 250 ცხენის ძალაა. სტანდარტულ ეკიპირებაში, ძრავს 5-საფეხურიანი
მექანიკური კოლოფი უწყვილდება, თუმცა მყიდველს სხვა ვარიანტებსაც სთავაზობენ.
„ზენოს ქარზის“ ინფორმაციით, E10 S-ს ადგილიდან ასის
ასაკრეფად 4.5 წამი ჰყოფნის, მისი მაქსიმალური სიჩქარე კი 217 კმ/სთ-ია. ამასთან,
ბრიტანული კომპანია ამ ავტომობილს ამზადებს როგორც მარჯვენა, ასევე მარცხენა
საჭით. გარეგნულად კი ეს მოდიფიკაცია E10-სგან პრაქტიკულად არ განსხვავდება.
ამასთან, მასზე უკვე აღებულია საგზაო გამოყენების სერტიფიკატი.
E10-ის მსგავსად, მისი უფრო მძლავრი ვერსიაც ალუმინის
ფურცლების და კარბონის კომპოზიტისგან არის დამზადებული. ის სივრცული მონკოკური,
ძალიან მსუბუქი სტრუქტურაა, რომელიც გრეხვაზე დიდი მედეგობითაც გამოირჩევა.
სატრეკო ვერსია 6-საფეხურიანი მექანიკური კოლოფით, გაზრდილი ხახუნის დიფერენციალით,
„ზენოსის“ მიერ შემუშავებული კაბრონის სავარძლებით, ოთხწერტილოვანი ღვედებით, რეგულირებადი
ამორტიზატორებით, სწრაფად მოხსნადი საჭის რგოლით და განსხვავებული ბორბლებით არის
აღჭურვილი.
ანსარ ალი ამბობს, რომ E10-ის მყიდველს, რომლებსაც
დეპოზიტი უკვე გადახდილი აქვს, მაგრამ ავტომობილი ჯერ არ მუღია, ავტომობილის E10 S-ად
სრულყოფას შესთავაზებენ. სხვათა შორის, ორივე ავტომობილის წარმოებას ბრიტანული
კომპანია იანვარში დაიწყებს, მიწოდება კი მარტში დაიწყება.
ამ ავტომობილების გარდა, „ზენოს ქარზი“ ასევე
როდსტერ E11-ის და კუპე E12-ის გამოშვებასაც აპირებს.
No comments:
Post a Comment