Monday, November 16, 2015

„ბეემვე M6 GTLM“ დეიტონაზე დებიუტისთვის ემზადება

BMW M6 GTLM already looking mean ahead of Daytona debut
16 ნოემბერი
„ბეემვე მოტორსპორტი“ რბოლებისთვის თავის უახლეს სარბოლო „ჭურვს“, M6 GTLM-ს ამზადებს. ტრეკზე მისი ოფიციალური დებიუტი IMSA-ს სერიის სატესტო სესიებზე შედგება, რომლებსაც დეიტონას ოვალურ ტრეკზე შედგება. მანამდე კი მოსამზადებელ ტესტებს სებრინგის ტრეკზე გადიოდა. ტესტების შემდეგ, ორი სარბოლო ავტომობილი ტიტულოვან ამერიკულ გუნდ „რეიჰოლ ლეტერმან ლენიგენ რეისინგის“ (RLL) განკარგულებაში გადავა, რომელიც მათ IMSA-ს სპორტული ავტომობილების ჩემპიონატში საასპარეზოდ გამოიყენებს.

FIA-მ ფ1-ის სტანდარტულ ძრავზე ტენდერი გამოაცხადა

FIA begins tender process for standard F1 engine
16 ნოემბერი
საერთაშორისო საავტომობილო ფედერაციამ (FIA) ოფიციალურად გამოაცხადა ტენდერი ფორმულა 1-ის ალტერნატიული ძრავის მიმწოდებელზე. მიზანი ერთია - საჭიროების შემთხვევაში, გუნდებს არჩევანის საშუალება უნდა ჰქონდეთ. თანაც ასეთი ძრავი მათ გაცილებით იაფადაც დაუჯდებათ. ეს ხელსაყრელი იქნება ფინანსურად ნაკლებად უზრუნველყოფილი გუნდებისთვის.

„ფორდმა“ ხმაურის ჩამხშობი სისტემა შეიმუშავა

Ford Introduces Noise-Cancelling Technology On The Mondeo Vignale
16 ნოემბერი
„ფორდმა“ თავის პრემიუმ მოდელ „მონდეო ვინიალესთვის“ ხმაურის ჩამხშობი სისტემა შეიმუშავა, რომელსაც სპეციალური სპიკერების დახმარებით, გარე ხმაურის სალონში არშეშვება შეუძლია. მეხუთე თაობის „მონდეო“ ისედაც ძალიან მაღალ დონეზეა აღჭურვილი, თუმცა პრემიუმ კლასს არ მიეკუთვნება. მაგრამ საშუალო ზომის სედანის მდიდრული ვერსია სწორედ პრემიუმ ავტომობილების მუშტრისთვისაა შემუშავებული და შესაბამისი ეკიპირების გარეშე, გერმანულ და ბრიტანულ კონკურენტებთან მეტოქეობა გაუჭირდება.

„ბეემვეს“ ახალი ექსპერიმენტული ავტომობილი

Radical BMW research vehicle revealed in patent images
16 ნოემბერი
ინტერნეტით შემთხვევით გავრცელდა საპატენტო ფოტოები, რომლებზეც „ბეემვეს“ ახალი ექსპერიმენტული ავტომობილია გამოსახული. ისინი გერმანულმა კომპანიამ ჩინეთის შანჰაის საპატენტო ოფისში შეიტანა. სახეზეა აეროდინამიკურად დახვეწილი ფორმის ავტომობილი, რომელიც ბენზინ-ელექტრული პლაგ-ინ ჰიბრიდულისისტემით აღიჭურვება. ის ბავარიული კომპანიის მიუნხენის კვლევისა და განვითარების ცენტრშია შემუშავებული და უკვე გადის ტესტირებას.