Wednesday, April 1, 2015

„ტურინელი მხეცი“ გუდვუდში

28-Liter Fiat "Beast of Turin" Roars Back to Life at Goodwood
1 აპრილი
„ფიატი“ ცნობილია, როგორც მცირელიტრაჟიანი ავტომობილების მწარმოებელი. მაგრამ ყველამ როდი იცის, რომ იტალიურმა კომპანიამ 1911 წელს დაამზადა ავტომობილი, სახელად „ფიატ S76“, რომელმაც მალევე მოიპოვა თავისი დროის უსწრაფესი ავტომობილის წოდება. ეს წოდება კი მას ოთხცილინდრიანმა, 28.5-ლიტრიანმა (!), 300-ცხენისძალიანმა ძრავმა მოაპოვებინა.

„მაკლარენი“ ორივე დაზიანებულ აგრეგატს ჩინეთში გამოიყენებს

McLaren to re-use Sepang engines in China
1 აპრილი
„მაკლარენის“ შეფი რონ დენისი ამბობს, რომ მისი გუნდი იმ ძრავების ჩინეთში გამოყენებას აპირებს, რომელთა გამოც, ფერნანდო ალონსომ და ჯენსონ ბატონმა სეპანგის რბოლის დასრულება ვერ შეძლეს. ესპანელის მანქანაზე სისტემა ERS-ის გაგრილების კვანძი დაზიანდა, ბრიტანელის შემთხვევაში კი მწყობრიდან ტურბო კომპრესორი გამოვიდა.

მონცას ფ1-ის შესანარჩუნებელი გეგმა აქვს

Monza reveals plans to secure new F1 deal
1 აპრილი
მონცას ხელმძღვანელობას იმედი აქვს, რომ ფორმულა ერთთან ახალ ხელშეკრულებას გააფორმებს და მინიმუმ 2020 წლის ჩათვლით უმასპინძლებს იტალიის დიდ პრიზს. ავტოდრომს, რომელიც 1950 წლიდან მოყოლებული, ერთის გარდა (გამონაკლისი იყო 1980 წელს, როცა რბოლა იმოლას ტრეკზე ჩატარდა), ყოველ სეზონში ღებულობდა იტალიის ეტაპს, ფ1-თან კონტრაქტი მომავალ სეზონში დაუმთავრდება.