Wednesday, November 26, 2014

„მაკლარენმა“ შესაძლოა დამატებითი ტესტები ჩაატაროს

McLaren could fit in extra Honda run before 2015 F1 testing starts
26 ნოემბერი
არაა გამორიცხული, რომ ხერესის წინასასეზონო ტესტებამდე, „მაკლარენმა“ კიდვ ერთი ინდივიდუალური ტესტი ჩაატაროს, რა დროსაც „ჰონდას“ უახლესი ძრავის პარამეტრებს შეამოწმებს. საქმე ისაა, რომ აბუ დაბიში ჩატარებული პოსტსეზონური ტესტები, უოკინგელებმა ელექტრონიკის პრობლემების გამო ვერ ჩაატარეს. მათ მხოლოდ სამი სრულფასოვანი წრის გავლა მოახერხეს.

ფორმულა ერთმა ორმაგ ქულებზე უარი თქვა

Formula 1 drops double points and standing restarts for 2015
26 ნოემბერი
ფორმულა ერთის გუნდებმა მოილაპარაკეს, რომ მომავალი სეზონიდან ორმაგი ქულების წესი გაუქმდება. გარდა ამისა, მათ არ მიიღეს ახალი წესი, რომელიც ტრასიდან უსაფრთხოების მანქანის გასვლის შემდეგ, ადგილიდან რესტარტს ითვალისწინებდა. ეს წესი ახალი სეზონიდან უნდა ამოქმედებულიყო, თუ გუნდები მის შემოღებას დათანხმდებოდნენ.

„რეინჯ როვერი“ ელექტრულიც გამოვა

Electric Range Rover to challenge Tesla
26 ნოემბერი
„ლენდ როვერი“ სრულიად ელექტრული მოდელის გამოშვების მიზანშეწონილებას განიხილავს. მისი გამოშვების შემთხვევაში, ავტომობილი „რეინჯ როვერის“ ბრენდით გაიყიდება და ის კონკურენციას „ტესლას“ ელექტრულ ქროსოვერს გაუწევს. ამასთან, ეს იქნება არა ახლანდელი „რეინჯ როვერის“ ელექტრული ვერსია, არამედ ქროსოვერის ტიპის დაბალპროფილიანი ავტომობილი.

ჰამილტონი ნომრის შეცვლას არ აპირებს

Hamilton won’t have number one on his car in 2015
26 ნოემბერი
მსოფლიოს ორგზის ჩემპიონმა ლუის ჰამილტონმა განაცხადა, რომ მომავალ სეზონში საჩემპიონო პირველი ნომრით ასპარეზობას არ აპირებს და თავის მანქანას ისევ 44 ნომერს დააწერს. „მე ყოველთვის 44 ნომერი ვიქნები. ამ ნომერს შევინარჩუნებ, რადგან რბოლებში გამოსვლა ამ ნომრით დავიწყე“, - ამბობს ბრიტანელი პილოტი.

სარეკორდო „ბლადჰაუნდი“ „იაგუარის“ V8 ძრავს გამოიყენებს

Bloodhound to use Jaguar V8 engine in 1000mph bid
26 ნოემბერი
„იაგუარსა“ და გუნდ „ბლადჰაუნდს“ შორის გაფორმებული პარტნიორულ-სპონსორული ხელშეკრულება, სარეკორდო ავტომობილ „ბლადჰაუნდ SSC-ს“ „იაგუარის“ წარმოების მექანიკურდამჭირხნიანი V8 ძრავით აღჭურვასაც ითვალისწინებს. ოღონდ, ეს აგრეგატი მხოლოდ სარაკეტო საწვავის საწვავის ტუმბოს მოვალეობას შეასრულებს. სწორედ სარაკეტო ძრავის დახმარებით უნდა მიაღწიოს რაკეტის ტიპის მანქანამ დაგეგმილ სიჩქარეს - 1 000 მლ/სთ-ს (დაახლოებით 1 600 კმ/სთ-ს).