Ford sets goal of 9.4M global sales by 2020, cuts
profit outlook for '14
30
სექტემბერი
„ფორდ მოტორი“ 2020 წლამდე პერიოდში საკუთარი
გაყიდვების 52 პროცენტით, 9.4 მილიონამდე გაზრდას აპირებს. ამ მიზნის მიღწევაში კი
მას სწრაფად მზარდ აზიურ ბაზარზე გააქტიურება უნდა დაეხმაროს. გარდა ამისა,
ცისფერი ოვალი ინვესტიციებს არ იშურებს იმისათვის, რომ სტაგნაციაში მყოფი თავისი პრემიუმ
ბრენდი, „ლინკოლნი“ გამოაცოცხლოს და გერმანული პრემიუმ კომპანიების სრულფასოვან
კონკურენტად აქციოს. და რა თქმა უნდა, ამ ამბიციური გეგმის შესრულება, პატარა და
უგზოობის ავტომობილების გაყიდვების გაზრდის გარეშე ძალიან ძნელი იქნება.