Thursday, January 23, 2014

„ფორდი“ ამერიკაში ყველაზე პოპულარული საავტომობილო ბრენდია

Ford Is America’s Best-Perceived Auto Brand in 2013
23 იანვარი
გასული წლის მონაცემებით, „ფორდმა“ ამერიკის ბაზარზე დაახლოებით 2.5 მილიონი ავტომობილი გაჰყიდა და ზედიზედ მეოთხედ შეინარჩუნა ამერიკის ყველაზე პოპულარული საავტომობილო ბრენდის სტატუსი. გარდა ამისა, ცისფერმა ოვალმა, ამერიკაში მეორე ყველაზე აღქმადი ბრენდის სტატუსიც მიიღო და ამ მხრივ, მას მხოლოდ ონლაინ ვაჭრობის ვებგვერდმა „ამაზონმა“ აჯობა.

„ლენდ როვერმა“ სახელი „ლენდი“ დაარეგისტრირა

Land Rover Bags Landy Name, May Use It For Compact Crossover
23 იანვარი
„ლენდ როვერის“ ბიზნესი არნახულ წარმატებებს აღწევს, კომპანია გაყიდვების და მოგების რეკორდებს ერთმანეთის მიყოლებით ხსნის. ამას უპირველესად, ბაზარზე ახალი და სრულიად ახალი მოდელების გამოშვების ხარჯზე აღწევს. თუმცა მიღწეულს არ სჯერდება და ექსპანსიას აგრძელებს. ამის მაგალითად შეგვიძლია მოვიყვანოთ ის ფაქტი, რომ ახლახანს ბრიტანულმა კომპანიამ, მისთვის სრულიად ახალ სახელ „ლენდის“ კომერციული უფლების მოპოვებაზე შეიტანა განაცხადი.

„მაკლარენს“ ჯერ ტიტულოვანი სპონსორი არ ჰყავს

Motor racing-McLaren will not have new title sponsor for car launch
23 იანვარი
„მაკლარენის“ ფორმულა ერთის საჯინიბოს ჯერაც არ ჰყავს ტიტულოვანი სპონსორი, რომელიც სატელეკომუნიკაციო გიგანტ „ვოდაფოუნს“ ჩაანაცვლებს. უოკინგელებს მოლაპარაკება რამდენიმე პოტენციურ პარტნიორთან აქვთ, თუმცა ჯერ ვერ ამბობენ, ეს მოლაპარაკებები შედეგიანი იქნება, თუ - არა.

„უილიამს FW36“ - ფ1-ის „ჭიანჭველაჭამია“

First image of Williams FW36 reveals ‘anteater’ nose
23 იანვარი
სწორედ ამ მეტსახელით მონათლეს მიმომხილველებმა „უილიამსის“ ახალი სარბოლი ავტომობილი FW36, რომლითაც ბრიტანული გუნდი 2014 წლის სეზნში იასპარეზებს. ამის მიზეზი კი მანქანის დამახასიათებელი ცხვირია, რომელიც სწორედ ამ უცნაური ცხოველის ცხვირს მოგაგონებთ. „უილიამსი“ ფ1-ის მეორე გუნდია, რომელმაც თავისი ახალი მანქანის გარეგნობა გვიჩვენა. ოღონდ, „ფორს ინდიასგან“ განსხვავებით, თავისი ქმნილების ცხვირი არ დაუმალავს.