Wednesday, October 9, 2013

„ნისანი“ GT-R-ის წარმობის გაზრდას აპირებს

Nissan Looking to Increase GT-R Production
9 ოქტომბერი
„ნისანის“ ახალი GT-R-ის მთავარი ინჟინერი კინიში ტანუმა, რომელმაც ამ პოსტზე კაძუტოში მიძუნო შეცვალა, ამ სუპერ ავტომობილის წარმოების გაზრდას აპირებს. გამოცემა „ავტომოტივ ნიუსთან“ საუბრისას ტანუმამ განაცხადა, რომ ამ მიზნის მიღწევა ძნელი იქნება, რადგან GT-R-ის ძრავის აწყობა ხელით ხდება. ამასთან, ძალიან შეზღუდულია იმ ინჟინრების რიცხვი, რომლებიც აგრეგატის აწყობაზე არიან სპეციალიზებულნი.

როგორ მზადდება საჩემპიონო ბოლიდი (ვიდეო)

Red Bull F1 Team Further Details Car Construction Process via New Videos
9 ოქტომბერი

ჩინური „დონფენი“ შეიძლება „PSA პეჟო სიტროენის“ მსხვილი აქციონერი გახდეს

Dongfeng to take 30% stake in PSA Peugeot Citroën?
9 ოქტომბერი
ევროპის ერთ-ერთ უდიდეს საავტომობილო კომპანია „PSA პეჟო სიტროენს“ რთული პერიოდი აქვს - წლის პირველ ნახევარში 510 მილიონი ევრო იზარალა და 11 000-ზე მეტი სამუშაო ადგილი შეამცირა. ზარალის შესამცირებლად, ფრანგულ გიგანტს ერთი ქარხნის გაჩერებაც კი მოუწია. მაგრამ შესაძლოა, მალე პრობლემები უკან დარჩეს და ეს ერთ-ერთი ჩინური კომპანიის - „დონფენის“ დამსახურება იქნება.

„რედ ბული“ კერს-ს ჩაჭიდების გასაზრდელად იყენებს?

Red Bull using KERS for traction?
9 ოქტომბერი
ფორმულა ერთის კულუარებში, კიდევ ერთ შესაძლო სიახლეზე დაიწყეს ლაპარაკი, რაც „რედ ბულის“ აშკარა უპირატესობას განაპირობებს. კორეაში რბოლის დროს, სპეციალისტებს გაუჩნდათ ეჭვი, რომ შესაძლოა, სებასტიან ფეტელის მანქანაზე, ტრექშნ კონტროლის ერთგვარ სახეობას იყენებენ, რომელშიც მთავარ როლს სისტემა კერს-ი ასრულებს.

„ფორდი“ ცდის ავტომობილს, რომელსაც დამოუკიდებლად პარკირება შეუძლია (ვიდეო)

Ford testing car that can park completely on its own
9 ოქტომბერი
„ფორდ მოტორი“ თვითპარკირების უნარის მქონე ავტომობილის ტესტირებას შეუდგა. ასეთი ავტომობილი თავისუფლად შეძლებს ისეთი ვიწრო ადგილის დაკავებას, სადაც კარის გაღება, სხვა ავტომობილთან კონტაქტის გარეშე შეუძლებელია. ახალი ტექნოლოგიის სახელია „ფული ესისტდ პარკინგ ეიდ“ (პარკირების სრულფასოვანი დამხმარე საშუალება). „ფოკუსზე“ დამონტაჟებული სისტემის ტესტირება ბელგიაში მიმდინარეობს. ჯერჯერობით ის არცერთი სერიული ავტომობილისთვის არაა განკუთვნილი, თუმცა „ფორდი“ ასეთი სისტემის სერიულ ავტომობილებზე დანერგვას არ გამორიცხავს.