Saturday, September 28, 2013

ახალი „ნისან X-ტრეილ/როგი“ ფრანკფურტში

All-New Nissan X-Trail SUV is Also the 2014 Rogue for North America
28 სექტემბერი
„ნისანის“ ქროსოვერები - „როგი“ და „X-ტრეილი“ აქამდე ორი განსხვავებული ავტომობილი იყო, რომლებიც იაპონური კომპანიის გამაში, ერთსადაიმავე სეგმენტს მიეკუთვნებოდნენ. ოღონდ მათგან ერთი (როგი) ამერიკის ბაზრისთვის იყო განკუთვნილი, მეორე  (X-ტრეილი) კი - ევროპისთვის. შემდეგ კი დადგა მომენტი, როცა „ნისანის“ მარკეტოლოგებმა დასვეს ლოგიკური კითხვა - რატომ არ უნდა იყოს ეს ორი ავტომობილი ერთნაირი? როგორც ჩანს, ამ კითხვას თავადვე (ასევე ლოგიკურად) უპასუხეს და ეს პასუხი, ფრანკფურტის მოტორ შოუზე წარადგინეს.

ახალი „სონატა“ „ჰიუნდაის“ ექსპანსიის მორიგი სიმბოლო გახდება

2015 Hyundai Sonata Grows Up and Matures
28 სექტემბერი
რამდენიმე წელია, „ჰიუნდაი“ მსოფლიო ბაზარზე სერიოზული ძალა გახდა. ავტომობილების წარმოების მოცულობით, კორეულმა კომპანიამ, თავის ჯგუფში შემავალ „კიასთან“ ერთად, მეხუთე ადგილზე გადაინაცვლა. თუმცა ამას არ სჯერდება და სტაბილურ ზრდას აგრძელებს. მისი გაყიდვების შტურმი, კორპორატიულ სტილ „თხიერი სკულპტურის“ შემუშავებას და უკვე მრავალჯერად ევოლუციას დაემთხვა.

„ლენდ როვერს“ მის ავტომობილებზე მოთხოვნის დაკმაყოფილება უჭირს

Land Rover Struggling With Huge Demand for New SUVs
28 სექტემბერი
ევროპაში საავტომოპბილო ბაზრის კრიზისია - გაყიდვები განუხრელად ეცემა და ამ დაცემის ფსკერი ჯერ არ გამოჩენილა. მაგრამ „ლენდ როვერს“ ეს კრიზისი არ ეხება. ჩინეთში მის ავტომობილებზე წარმოუდგენლად მაღალი მოთხოვნის გამო, კომპანია შეკვეთების დაკმაყოფილებას ვერ აუდის. და ეს იმის მიუხედავად, რომ წარმოებას მუდმივად ზრდის. განსაკუთრებული პოპულარობით კი ბრიტანული კომპანიის ორი უახლესი ავტომობილი - „რეინჯ როვერი“ და „რეინჯ როვერ სპორტი“ (ფოტოზე) სარგებლობს.