Sunday, September 22, 2013

სინგაპურში უმძღოლო მინი ავტობუსები ივლის

Singapore to try out driverless shuttle on public roads
22 სექტემბერი
სინგაპურში, ნანიანის ტექნოლოგიურ უნივერსიტეტსა და „JTC კორპორეიშნის“ „ქლინტექ პარკს“ შორის მოძრაობს პატარა ავტობუსი, რომელსაც მძღოლი არ ემსახურება. ის 2-კილომეტრიან მარშრუტს ასრულებს და ეს არის იმ გეგმის სატესტო ნაწილი, რომელიც ქალაქში ავტონომიური საზოგადოებრივი ტრანსპორტის განვითარებას ითვალისწინებს. ზემოთ ნახსენებ რვაადგილიან შატლს, სახელად „ნავია“, ფრანგული „ინდაქტ ტექნოლოჯი“ აწარმოებს. 

ფეტელის და დომენიკალის „საეჭვო სერობა“

Ferrari plans Vettel future in Singapore
22 სექტემბერი
მცირე საბაბიც კი საკმარისია იმისათვის, რომ ფორმულა ერთის პადოკში დიდი ჭორი აგორდეს. თუნდაც, ეს ჭორი იმას ეხებოდს, რაც შესაძლოა, ორი ან მეტი წლის შემდეგ მოხდეს, ან არც მოხდეს. მთავარია, სალაპარაკო იყოს. ასეთი ჭორები ახლა განსაკუთრებულ აქტუალობას იძენს, რადგან ხმაურიანი ტრანსფერების შემდეგ, საყოველთაო თავშესაქცევი „სილი სიზონი“ განელდა - ახლა მხოლოდ მეორეხარისხოვან ტრანსფერებსღა ველით...

„დატსან გოუ პლუს“ - რაც მთავარია, ხელმისაწვდომი

Datsun's New GO+ with Up to 7 Seats Won't Win Any Beauty Contests
22 სექტემბერი
ჯერ ერთი წელიც არ გასულა მას შემდეგ, რაც „ნისანმა“ მივიწყებული ბრენდი „დატსანი“ აღადგინა და მისი ლოგოთი უკვე მეორე ავტომობილი, სახელად „გოუ პლუს“ წარუდგინა საზოგადოებას. ორივე ავტომობილი, ძირითადად აზიისა და განვითარებადი ქვეყნების ბაზრებისთვისაა განკუთვნილი და ისინი ხელმისაწვდომი ფასით გამოირჩევა. მათგან პირველია სუბკომპაქტური ჰეჩბეკი „დატსან გოუ“, მეორე კი - მის ბაზაზე გაკეთებული უნივერსალი „გოუ პლუს“, რომლის სალონშიც, სავარძლების განლაგების ფორმულაა 5+2. აქ +2 ნიშნავს, რომ მესამე რიგში ორი სავარძელი მოზარდებისთვისაა.

„მერსედესს“ ფელიპე მასა სურს...

Mercedes eyes Massa for DTM seat
22 სექტემბერი
...ოღონდ, DTM-ისთვის. ეს სამქიმიანების მოტორსპორტული საქმეების შეფმა, ტოტო ვოლფმა განაცხადა. მისი თქმით, ძალიან კარგი იქნება, თუ ბრაზილიელი მომავალ სეზონში გერმანიის ტურინგის ჩემპიონატში მისი კომპანიის საქარხნო გუნდის მანქანით იასპარეზებს.

ფეტელი და დანარჩენები

Motor racing-Vettel cruises to victory in Singapore
22 სექტემბერი
სხვა შედეგს ალბათ არც არავინ ელოდა. იყო შანსი იმისა, რომ იღბალი ცოტა ხნით ზურგს შეაქცევდა სებასტიან ფეტელს, მაგრამ ესეც იშვიათად ხდება. ერთი იმედ პირველ მოსახვევში გაჩნდა, როცა ნიკო როსბერგმა შეძლო მისი გასწრება, მაგრამ მხოლოდ იმის ხარჯზე, რომ საკმარისად არ დაამუხრუჭა და ამან ცუდი სამსახური გაუწია. ყოველ შემთხვევაში, მოსახვევიდან გამოსვლისთანვე, ფეტელმა იოლად დაიბრუნა ლიდერის პოზიცია და აქედან მოყოლებული, წინ აღარავინ გაუშვია.