Ford Tries Luxury Again with Mondeo Vignale
Concepts Previewing New Sub-Brand
11 სექტემბერი
ის გერმანული და ფრანგული კომპანიები, რომლებიც ადრე
მხოლოდ „სახალხო“, ხელმისაწვდომი ავტომობილების წარმოებაზე იყვნენ სპეციალიზებული,
პრემიუმ და ეგრეთ წოდებულ ქვე-პრემიუმ სეგმენტში შეღწევას ცდილობენ. ამის მთავარი
მიზეზი ისაა, რომ პრემიუმში მაღალი მარჟები და შესაბამისად, მეტი მოგებაცაა.
ოღონდ, მთავარია მყიდველს ისეთი პროდუქტი შესთავაზო, რომ ამ სეგმენტს შეესაბამებოდეს.
თანც, ამისათვის სპეციალური ქვე-ბრენდი უნდა შექმნა, ან ძველი აღადგინო, რათა
წარუმატებლობის შემთხვევაში, ძრითად ბრენდს ზიანი არ მიადგეს...