Wednesday, July 3, 2013

„მუსტანგმა“ ივნისის გაყიდვებში „კამაროს“ აჯობა

Ford Mustang Outsells Chevrolet Camaro in June 2013
3 ივლისი
მიუხედავად იმისა, რომ ახლანდელი, მეხუთე თაობის „ფორდ მუსტანგი“ ბაზარზე 2005 წლიდანაა, გაყიდვებში ის მაინც ხშირად სჯობს თავის უშუალო კონკურენტს ეგრეთ წოდებულ მასკლ ქარების კლასში, „შევროლე კამაროს“. ასე იყო მაისში და ასეა ივნისშიც. მათ მიერ გაყიდული ავტომობილების რაოდენობაში სხვაობა 2000 ცალზე ოდნავ მეტი იყო.

„ნისანი“ საკუთარი, უკეთესი „ტვიზის“ გამოშვებას აპირებს

Nissan Wants Its Own, Better Renault Twizy EV
3 ივლისი
„რენო ტვიზი“ ძალიან უცნაური გარეგნობის, პატარა, ორადგილიანი ავტომობილია, უფრო სწორედ, ელექტრომობილია. მისი პარკირება წარმოუდგენლად მარტივია, ის ადვილად მანევრირებს ვიწრო, ან გადატვირთულ ქუჩებში, არ აქვს გამონაბოლქვი. მაგრამ ნაკლიც საკმარისად აქვს. მაგალითად, სვლის შეზღუდული სიშორე და ელემენტების ბლოკის ძვირი ლიზინგი. და არის ნაკლებად პრაქტიკული ავტომობილი.

ვებერი სტარტზე მისი ჩავარდნების მიზეზების დადგენას მოითხოვს

Webber wants probe on starts problem
3 ივლისი
მარკ ვებერი ამბობს, რომ „რედ ბულმა“ უნდა გამოიკვლიოს სტარტზე მისი ხშირი შეყოვნებების მიზეზი. ავსტრალიელმა ეს ბრიტანეთის დიდი პრიზის შემდეგ განაცხადა, რომლის სტარტზეც ერთბაშად პელოტონის მეორე ნახევარში, მე-15 ადგილზე აღმოჩნდა, პირველ მოსახვევში კი რომენ გროჟანის „ლოტუსთანაც“ ჰქონდა კონტაქტი. თუმცა ამის მიუხედავად, ფინიშის ხაზი მეორემ გადაკვეთა.

„ფოლკსვაგენ პასატ TDI“ გინესის წიგნში

Volkswagen Passat TDI sets Guinness World Record for fuel economy
3 ივლისი
„ფოლკსვაგენის“ ჩატანოგას (შტატი ტენესი) ქარხანაში გამოშვებული სედანი „პასატ TDI“, საწვავის ეკონმიურად მოხმარების მხრივ გინესის რეკორდსმენი გახდა. „ფოლკსვაგენმა“ სპეციალურად ჩაატარა გარბენი მთელს ამერიკაში (ალასკისა და ჰავაის შტატების გამოკლებით), რომლის დროსაც, ეკიპაჟმა 13 071 კილომეტრი 16 დღეში გაიარა.

„ლოტუსმა“ რაიკონენი მცდარი სტრატეგიით დააღალატა

Lotus admits it got Kimi Raikkonen's strategy wrong
3 ივლისი
„ლოტუსის“ გუნდის შეფი ერიკ ბულიე აღიარებს, რომ სილვერსტოუნის რბოლის მიწურულს, გუნდის მიერ არასწორად დაგეგმილმა სტრატეგიამ, კიმი რაიკონენს კვარცხლბეკზე ასვლის შანსი დააკარგვინა. ფინელმა მრბოლმა სტარტი მერვე პოზიციიდან აიღო, მაგრამ იმ მომენტში, როდესაც რბოლას ლიდერი სებასტიან ფეტელი გამოეთიშა, მეორეზე გადაინაცვლა.

უაიტინგი რბოლის გაჩერებასაც კი აპირებდა

British GP: Whiting nearly stopped race because of tyre failures
3 ივლისი
ფორმულა ერთის რბოლების დირექტორი ჩარლი უაიტინგი ამბობს, რომ ბრიტანეთის დიდი პრიზის რბოლის გაჩერებას აპირებდა, რისი მიზეზიც, საბურავების ხშირი დაზიანება იყო. სულ ასეთი ოთხი შემთხვევა მოხდა, რომელთაგან პირველად რბოლის ლიდერი, ლუის ჰამილტონი დაზარალდა. მერე კი მისი ბედი ფელიპე მასამ, სერხიო პერესმა და ჟან-ერიკ ვერნმა გაიზიარეს.