Saturday, May 25, 2013

„ბეემვეს“ და „პინინფარინას“ კონცეპტი „გრან ლუსო V12 კუპე“

New BMW Pininfarina Gran Lusso V12 Coupé Looks More 7-Series Coupe than 8-Series
25 მაისი
არ გაგიკვირდეთ, თუ „ბეემვე“ თავის შემდეგ მე-7 სერიის სედანს ამ სტილში შემოგვთავაზებს. ყოველ შემთხვევაში, ასეთი ექსპერიმენტები, მითუმეტეს როცა პარტნიორად ისეთი ავტორიტეტი გყავს, როგორიც „პინინფარინაა“, ტყუილად არ ჩატარდება. მოკლედ, კონცეპტუალური შედევრი, სახელად „გრან ლუსო V12 კუპე“, გერმანულმა კომპანიამ და იტალიურმა ატელიემ ვილა დ’ესტეს (იტალია) ელეგანტურობის კონკურსზე წარადგინეს. ეს მათი ზედიზედ მეორე ერთობლივი პროდუქტია - შარშან მათვე ამავე კონკურსზე, ასევე კონცეპტუალური „ძაგატო კუპე“ წარადგინეს, რომელიც Z4-ის ბაზაზე შეიმუშავეს.

„ფორდი“ ჩრდილოამერიკულ წარმოებას გაზრდის

Ford Increases North American Capacity by 200,000 Units This Year to Meet Demand
25 მაისი
„ფორდმა“ გამოაცხადა, რომ წელს თავის საწარმოო მოცულობას 200 000 ერთეულით გაზრდის. ამასთან, თავისი ჩრდილოამერიკული ქარხნების უმეტესობაში, ტრადიციულ ორკვირიან საზაფხულო არდადეგებს, რომლის დროსაც საწარმოები ჩერდება, გაანახევრებს. ეს კი წარმოების მოცულობის დამატებით 40 000 ერთეულით გაზრდის საშუალებას მისცემს. აღსანიშნავია, რომ შარშან ამერიკულმა კომპანიამ წარმოება 400 000 ერთეულით გაზარდა.

„მერსედესმა“ ახალ S-კლასზე 500-მდე შუქდიოდური ელემენტი გამოიყენა

New Mercedes-Benz S-Class Uses Some 500 LEDs to Do Away With Conventional Lights
25 მაისი
ავტომობილიზაციის ეპოქის დასაწყისში, ავტომობილეზე განათების მინიმალურ საშუალებებს იყენებდნენ. ამის ტექნიკური საშუალებაც ნაკლებად იყო. ხშირად, სალონი არც ნათდებოდა, ან ასეთ საშუალებებს ოპციის სახით სთავაზობდნენ მყიდველს. მაგრამ დროთა განმავლობაში, შესაბამისი ტექნოლოგიები დაიხვეწა და დღეს სარკეებიც კი მოხვევის ციმციმების დუბლიკატორებითაა აღჭურვილი. ამასთან, ვარვარების ნათურების ნაცვლად, სულ უფრო ხშირად იყენებენ შუქდიოდურ ელემენტებს.

„მერსედესის“ დუბლი, როსბერგის მესამე პოული

Rosberg puts Mercedes on pole in Monaco
25 მაისი
ნიკო როსბერგი ისევ პირველი დადგება სტარტზე. უკვე ზედიზედ მესამედ! და თუ წინა ორ რბოლაში, ამ უპირატესობის გამარჯვებად ქცევა პრაქტიკულად შეუძლებელი გახადა „მერსედესის“ არაკონკურენტუნარიანმა (რბოლაში) მანქანამ, მონაკოში სულ სხვა პირობებია. მონაკოს ვიწრო ქუჩებში გასწრება მაშინაც ძალიან ძნელია, თუ მეტოქეს წრეზე ორ წამსაც კი უგებ. ამიტომ, როსბერგს თავისუფლად შეუძლია, სტარტიდან ფინიშამდე, თავის უკან ატაროს პელოტონი. რა თქმა უნდა, ახლა მთავარი კარგი სტარტის აღებაა, რაც გერმანელ მრბოლს ხელეწიფება.