Tata Nano Too Cheap for Its Own Good, Improved But Pricier Models
Planned
13 აპრილი
მართალია, მსოფლიოს უიაფესი ავტომობილის წოდებას ფლობს, მაგრამ ეს „ტატა ნანოს“ პოპულარობას მაინც ვერ განაპირობებს. უკვე სამ წელზე მეტია, რაც ეს ავტომობილი ინდურ ბაზარზეა გამოსული და ის მხოლოდ 229 157 ცალი გაიყიდა. არადა ქარხანას, სადაც მას აწარმოებენ, წლიურად 250 000 ცალის გამოშვება შეუძლია. უფრო მეტიც, მარტში, შარშანდელ მარტთან შედარებით, 86 პროცენტით ნაკლები „ნანო“ გაიყიდა. არადა, რატან ტატა მასზე დიდ იმედებს ამყარებდა...
მართალია, მსოფლიოს უიაფესი ავტომობილის წოდებას ფლობს, მაგრამ ეს „ტატა ნანოს“ პოპულარობას მაინც ვერ განაპირობებს. უკვე სამ წელზე მეტია, რაც ეს ავტომობილი ინდურ ბაზარზეა გამოსული და ის მხოლოდ 229 157 ცალი გაიყიდა. არადა ქარხანას, სადაც მას აწარმოებენ, წლიურად 250 000 ცალის გამოშვება შეუძლია. უფრო მეტიც, მარტში, შარშანდელ მარტთან შედარებით, 86 პროცენტით ნაკლები „ნანო“ გაიყიდა. არადა, რატან ტატა მასზე დიდ იმედებს ამყარებდა...